Uczeń zdolny w świetle neurodydaktyki

Twarz kobiety na tle systemu binarnegoJak rozpoznać utalentowanego ucznia? Jak z nim pracować, aby w naturalny sposób rozwijać jego potencjał? Jakie jest znaczenie neurodydaktyki w przyswajaniu wiedzy? Poznaj model pracy z uczniem zdolnym na przykładzie projektu Zdolni z Pomorza. Zapraszamy nauczycieli na bezpłatne warsztaty w Gdańsku, Gdyni, Malborku, Słupsku oraz Chojnicach.

Podczas warsztatów pt. „Uczeń zdolny w świetle neurodydaktyki” prowadzący zwrócą uwagę na uświadomienie znaczenia neurodydaktyki oraz jej roli w nauczaniu i uczeniu się. Poruszone zostaną także zagadnienia związane z tym, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się.

TERMINY I MIEJSCA:
11 maja, godz. 14.00, Gdańsk – zobacz

23 maja, godz. 14.15, Gdynia – zobacz

1 czerwca, godz. 14.00, Malbork – zobacz

8 czerwca, godz. 14.00, Słupsk – zobacz

13 czerwca, godz. 14.00, Chojnice – zobacz

Harmonogram spotkania
13.45 – 14.00 – rejestracja uczestników
14.00 – 14.15 – powitanie uczestników
14.15 – 15.45 – wykład „Mózg ucznia a motywacja” – dr Wojciech Glac
15.45 – 16.15 – przerwa obiadowa
16.15 – 17.45 – wykład „Rola emocji w uczeniu się i zapamiętywaniu” – dr Wojciech Glac
17.45 – 18.00 – przerwa kawowa
18.00 – 19.30 – warsztaty (równolegle dla grup) – Model pracy z uczniem zdolnym